Yamaha Wolverine Forum banner
41 - 60 of 90 Posts
Czy ulepszony wyświetlacz TFT można dodać do XT-R? Naprawdę podoba mi się czarny i rozważyłbym zamianę mojego XT-R z 2022 roku na nowy, ale chciałbym mieć nowy wyświetlacz.
 
Discussion starter · #42 ·
Czy ulepszony wyświetlacz TFT można dodać do XT-R? Bardzo podoba mi się czarny i rozważyłbym zamianę mojego XT-R z 2022 roku na nowy, ale chciałbym mieć nowy wyświetlacz.
Można w 2025 roku.
 
Potrzebuję jazdy próbnej.
 
Czy istnieje maksymalny limit prędkości dla trybu Turf? Jared skomentował limit prędkości dla blokady mechanizmu różnicowego. Nie byłem pewien, czy ten limit prędkości dotyczy "Nowego" tylnego mechanizmu różnicowego. Proszę o wyjaśnienie. Dzięki.
 
Discussion starter · #45 ·
Is there a maximum speed limit for turf mode? Jared had made a comment regarding a speed limit for Diff Lock. Was not sure if that speed limit applied to the "New" rear diff. Please clarify. Thanks.
Nie sądzę.
 
Discussion starter · #46 ·
 
Discussion starter · #47 ·
Discussion starter · #48 ·
 
Jaka jest nośność skrzyni ładunkowej dla Stretched RMAX4? Nośność skrzyni ładunkowej RMAX2 wynosi 600 funtów. Po prostu jestem ciekaw. Jeśli nośność skrzyni ładunkowej jest taka sama, co Yamaha zrobiła z zawieszeniem, aby utrzymać tę nośność? Dzięki.
 
Discussion starter · #50 ·
Jaka jest nośność skrzyni ładunkowej dla Stretched RMAX4? Nośność skrzyni ładunkowej RMAX2 wynosi 600 funtów. Po prostu jestem ciekaw. Jeśli nośność jest taka sama, to co Yamaha zrobiła z zawieszeniem, aby utrzymać tę ocenę? Dzięki.
To samo co wcześniej:


Uważam, że opiera się to na podwoziu i układzie napędowym, a nie na zawieszeniu.
 
Discussion starter · #52 ·
 
Tylne zawieszenie również bardziej przypomina Rmax2. Ciekawi mnie, czy kombinacje amortyzatorów/sprężyn są podobne. :unsure:
 
Czy to w zasadzie nie jest po prostu rozciągnięty RMAX2? Wydaje mi się, że zachowali te same wartości skoku zawieszenia co w 2, ale można by pomyśleć, że amortyzatory i sprężyny powinny być inne ze względu na dodatkową wagę. Miejmy nadzieję, że zrobili to dobrze.
 
  • Like
Reactions: DirtRoadWarrior
Moim zdaniem, chociaż skok zawieszenia jest taki sam jak w Rmax2, amortyzatory zostały ponownie zaworowane lub lekko dostrojone, aby poradzić sobie z przewidywaną wagą pasażerów z tyłu, ich dodatkowym bagażem i dodatkowymi 300 funtami wagi wynikającymi z wydłużenia.

Po prostu nie sądzę, żeby można było dodać potencjalne 700+ funtów i nie zaworować amortyzatorów, a może nawet zmodyfikować tylne sprężyny.

Uważam za interesujące, że Yamaha trzyma się 14-calowych kół, podczas gdy 15-calowe mają pozornie znacznie więcej opcji opon. 15-calowe pozwalają również na większe hamulce, aby poradzić sobie z dodatkową wagą. Przechodząc z 14 na 15 cali, nigdy bym nie wrócił.

Jestem również zaskoczony, że nie ma żadnego oburzenia ze strony fanów Yamahy z powodu możliwego braku mocy w nowym Rmax4, biorąc pod uwagę, że Yamaha trzymała się tego samego silnika. Drobne zmiany, które wprowadzili w zapłonie i mapach paliwa, z pewnością nie zrekompensują potencjalnych 700+ funtów. Dlatego wprowadzili zmianę w wadze sprzęgła. Jest to dla mnie interesujące, ponieważ to było wszystko, o czym wszyscy mogli rozmawiać, gdy ujawniono Kawasaki KRX4. Jak wolny i słaby by był...

Powiem jednak tak, KRX4 ma więcej niż wystarczającą moc, przynajmniej na moje trasy. Czyli ogólna jazda po szlakach i wspinaczka po skałach. Jeśli Yamaha zrobiła to dobrze, również nie powinieneś mieć żadnych obaw.

Będzie mi brakowało skrzyni wywrotki, nie będę kłamał. Ale wezmę dodatkowy skok zawieszenia i możliwość zamontowania 35-tek od razu zamiast Rmax4. To jednak dobrze wyglądający SxS. Lepszy niż General i Commander.
 
Jeśli porównujesz wagi przedłużonego modelu 2025 RMAX4 1000 z modelem 2024 Wolverine RMAX2 1000, to różnica jest jeszcze większa niż 700 funtów. 2025 RMAX4 = 2304 funtów; 2024 Wolverine RMAX2 1000 = 1839 funtów. Dodaj 200+ funtów na osobę = 400 funtów. Dla zwiększonej wagi o 865 funtów z 2 dodatkowymi pasażerami.
 
Jeśli porównujesz wagi 2025 RMAX4 1000 extended z 2024 Wolverine RMAX2 1000, to różnica jest jeszcze większa niż 700 funtów. 2025 RMAX4 = 2304 funtów; 2024 Wolverine RMAX2 1000 = 1839 funtów. Dodaj 200+ funtów na osobę = 400 funtów. Dla zwiększonej wagi o 865 funtów z 2 dodatkowymi pasażerami.
Byłem, ale byłem konserwatywny…
 
Discussion starter · #58 ·
 
Dodaj mnie do listy osób, które uważają, że Yamaha może się pocałować w dupę za stworzenie zamiennika dla żałośnie przestarzałego adventure pro, który nie jest kompatybilny wstecznie.
Z przyjemnością wycofam to oświadczenie, jeśli później pojawi się zestaw.

Byłem więcej niż szczęśliwy, aby wydać nawet do 1500 dolarów na nowy z nowym mocowaniem i odchylaną plastikową ramką jako zestaw, aby móc przenieść setki mil osobiście mapowanych szlaków na nową jednostkę z działającym oprogramowaniem map.
Ale najwyraźniej po wkurwianiu nas przez cztery lata urządzeniem, którego sprzęt był BARDZO przestarzały, zanim pojawiły się nawet 21, a następnie umieszczeniu w nim gównianego oprogramowania do torów wyścigowych, dla którego zaprzestali wsparcia, postanowili zostawić nas na lodzie na stałe.

Jeśli istnieje rynek na tę świnię w postaci limuzyny, to był to dobry ruch. Tak naprawdę robimy sobie grę z oglądania, jak absurdalnie długie czteroosobowe samochody utykają na drzewach w tej okolicy. To jak siedzenie na przystani dla łodzi i oglądanie ludzi, którzy się miotają. Chciałbym tylko, żeby przesunęli dyferencjał do tyłu w '25 "kompakt", aby wyeliminować potrzebę stosowania różnych CV i tego naprawdę głupiego, pochylonego do tyłu kąta, który ma tylko czteroosobowy. Przynajmniej limuzyna dostała tył dwuosobowego.
Nie widziałem tego na filmie, ale jeśli nie wyrównali rozmiaru obręczy z tymi modyfikacjami we wszystkich modelach, to są idiotami. Szersze tyły są zasadniczo bezużyteczne jako cecha i naprawdę irytujące z wielu innych powodów.

Widzę wartość dla innych, ale dodatkowe elektroniczne rzeczy nie byłyby dla mnie interesujące, nie robię pączków na moim trawniku i wiem, jak zablokować przód prawie natychmiast, gdy zaczynam się zapadać, nie tracąc przy tym dużej dynamiki. Nigdy nie mam problemów ze sterowaniem jedną ręką, nawet przy włączonej blokadzie dyferencjału, więc obecne pojedyncze ustawienie jest więcej niż wystarczające. Kiedy koło nie chce się obrócić, to przydatna informacja zwrotna, na którą musisz zwrócić uwagę, a nie coś, co należy mechanicznie pokonać.
Nadal nie mam pojęcia, jak ludzie słuchają radia w Rmax. Dostałem świetną ofertę na tylne głośniki sufitowe do mojego 4-osobowego samochodu, więc się na to zdecydowałem, ale nadal musi być na poziomie rozdzierającym uszy, aby zagłuszyć hałas silnika.
Naprawdę chciałbym mieć lepsze przednie hamulce, ale nie na tyle, żeby próbować zmodernizować zwrotnice i hamulce, chyba że wszystkie moje rzeczy są zużyte, ponieważ hamowanie kompresyjne na niskim biegu jest tak dobre, że używam hamulców tylko na naprawdę szybkich szlakach.

Widzę, że jednostki serii X stają się coraz bardziej popularne, ponieważ luka cenowa ze wszystkimi dodatkowymi śmieciami wciąż rośnie.
 
Czy Yamaha nauczyła swoich dealerów, jak zamawiać części zamienne do akcesoriów Yamaha? Np. obudowy drzwi i szyby przednie Yamaha.
 
  • Like
Reactions: therebel19
41 - 60 of 90 Posts