- YouTube
Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.
RMAX4 jest teraz oznaczony jako RMAX4 Compact, a NOWY RMAX4 ma długi rozstaw osi, oparty na RMAX2 z wywrotną skrzynią RMAX2, dzielącym akcesoria do łóżka.
CAŁA rodzina RMAX 1000 otrzymuje:
• NOWE zaciski i zwrotnice Hayes zapewniające CICHSZĄ pracę, zwiększone początkowe wgryzanie i bardziej solidne wyczucie pedału
• NOWY Adventure Pro 2.0 (XTR i Limited)
• NOWY tylny mechanizm różnicowy z trybem Turf Mode zmniejszającym uszkodzenia darni i lepszym promieniem skrętu
• NOWY przedni mechanizm różnicowy z szybszym włączaniem/wyłączaniem On-The-Fly bez ogranicznika obrotów
• Przednie i tylne mechanizmy różnicowe przeprojektowane z myślą o SPRAWDZONEJ NIEZAWODNOŚCI Yamahy
• NOWY, ulepszony moduł EPS ze wzrostem mocy o 62% i wzrostem dostępnego momentu obrotowego o 121%. Maksymalne wspomaganie kierownicy w trybie blokady przedniego mechanizmu różnicowego. Nadal czuły na prędkość i moment obrotowy
• NOWE tryby EPS do wyboru (XTR, Sport, Limited)
o Wysoki - optymalne wspomaganie kierownicy do jazdy z niską prędkością lub relaksującej jazdy
o STD - zrównoważona mieszanka lekkiego wysiłku i informacji zwrotnej dla szlaków
o Niski - maksymalna pozytywna informacja zwrotna dla jazdy z dużą prędkością
• NOWY miernik TFT z dodatkowymi danymi telemetrycznymi pojazdu (tylko Limited)
• Zmodyfikowane zawieszenie dla większego komfortu i pewności przy wszystkich prędkościach
• 4-osobowe modele otrzymują przeprojektowany przedni drążek stabilizatora dla zwiększenia komfortu i artykulacji
• Zintegrowana łączność audio i telefoniczna przez BT/USB. Koniec ze stereo SSV, ponieważ większość klientów i tak korzysta ze smartfona
• Nowe głośniki MTX
• Nowe akcesoria dodatkowe: szyna zbiorcza, odchylana szyba przednia, subwoofer MTX, zestaw grzewczy
NOWY RMAX4 dzieli ponad 30 istniejących akcesoriów z następującymi nowymi, dostępnymi później:
• Suwaki skalne
• Płyta ślizgowa UHMW
• Osłony boczne premium
• Miękkie tylne okno
• Zestaw grzewczy Z tylnymi wylotami dla pasażerów
• Subwoofer MTX o większej wodoodporności
• Tylna szklana szyba
• Tylne drzwi kabiny
NOWE specyfikacje RMAX4:
• Dł. x szer. x wys. 150,8x66,7x82,7"
• Rozstaw osi 118,1"
• Prześwit 13,8"
• Postawa 64"
• Waga na mokro 2315 funtów dla XTR i 2304 dla Limited
• Skok zawieszenia 14,2/16,9" przód/tył
• Opony Maxxis Carnivore 30" w kwadratowej konfiguracji, przy czym XTR otrzymuje felgi z blokadą obręczy
NOWA tylna kamera w modelach LE (okablowanie w innych) z kamerą przednią w przygotowaniu. Kamera włącza się automatycznie w trybie wstecznym z wytycznymi, ale można ją również aktywować ręcznie i ma dobrą widoczność i jest zintegrowana z NOWYM Adventure Pro.
NOWY Adventure Pro 2.0
• 7-calowy wyświetlacz zintegrowany z deską rozdzielczą z filmem startowym i animacjami wyboru trybu
• Konfigurowalny ekran główny
• Nowy ekran trybu jazdy z wskaźnikami pochylenia i przechyłu
• Powiadomienia telefoniczne po połączeniu przez BT
• NOWY system nawigacji może tworzyć, nagrywać i śledzić trasy
• Tworzenie i nawigacja do punktów orientacyjnych
• Możliwość geofencingu z powiadomieniem kierowcy
• Wstępnie załadowany National Forest Service i wybierz publikacje oraz możliwość przesyłania GPX
NOWY system audio MTX z regulacją głośności w zależności od prędkości
NOWY miernik TFT tylko w modelu Limited:
• Zwiększona widoczność i kontrast
• Bardziej ergonomiczny układ przycisków
• Jaśniejszy i bardziej nowoczesny wyświetlacz
• Konfigurowalne układy:
o Klasyczny - prosty i łatwy do odczytania
o Adventure - podświetla tryb 4WD do jazdy technicznej
o Sport - podświetla obrotomierz do dynamicznej jazdy
o Wybierane tryby jasny/ciemny lub automatyczne przyciemnianie
o Regulacja jasności
o Wybierane informacje o pojeździe
Ulepszenia dla pasażerów z tyłu RMAX4
• Miękka podkładka na kolana i pokrywa konsoli środkowej
• Uchwyty dla pasażerów premium
• Wpuszczone głośniki MTX w tylnych drzwiach w modelach Limited
• Ponad 40% wzrost przestrzeni na nogi i stopy z tyłu w porównaniu do RMAX4 Compact z kątowymi podnóżkami
• Tylna konsola środkowa o pojemności ponad 6 galonów, zintegrowane oświetlenie, korek spustowy i ładowarka USB do telefonu
• Łatwiejsze wsiadanie i wysiadanie dzięki niżej zamontowanemu siedzeniu pasażera i wysokości podnóżka, co również obniża środek ciężkości
• Spody tylnych siedzeń identyczne z przodu. Spody tylnych siedzeń RMAX4 Compact są cieńsze ze względu na możliwość składania
LE, znany teraz jako Limited, zwiększa wartość w stosunku do XTR dzięki iQS, ulepszonemu wyświetlaczowi TFT, przednim i tylnym kamerom, malowanemu plastikowi i głośnikom MTX montowanym w tylnych drzwiach (w porównaniu do górnych w XTR)
Wszystkie modele RMAX otrzymują obniżkę ceny o 1200 USD w porównaniu z ubiegłym rokiem.