Yamaha Wolverine Forum banner
41 - 60 of 90 Posts
Kan het verbeterde TFT-scherm worden toegevoegd aan een XT-R? Ik hou erg van het zwart en zou overwegen mijn 2022 XT-R in te ruilen voor een nieuwe, maar ik zou graag het nieuwe scherm willen hebben.

Discussion starter · #42 ·
Kan het verbeterde TFT-scherm worden toegevoegd aan een XT-R? Ik hou echt van het zwart en zou overwegen mijn 2022 XT-R in te ruilen voor een nieuwe, maar ik zou graag het nieuwe scherm willen hebben.
Het kan op een 2025.

Ik heb een proefrit nodig.

Is er een maximumsnelheid voor de grasmaaier-modus? Jared had een opmerking gemaakt over een snelheidslimiet voor Diff Lock. Wist niet zeker of die snelheidslimiet van toepassing was op het "Nieuwe" achterdifferentieel. Gelieve te verduidelijken. Bedankt.

Discussion starter · #45 ·
Is there a maximum speed limit for turf mode? Jared had made a comment regarding a speed limit for Diff Lock. Was not sure if that speed limit applied to the "New" rear diff. Please clarify. Thanks.
Ik geloof het niet.

Discussion starter · #46 ·

Discussion starter · #47 ·
Discussion starter · #48 ·

Wat is de bedcapaciteit voor de Stretched RMAX4? De bedcapaciteit van de RMAX2 is 600 lbs. Gewoon uit nieuwsgierigheid. Als de bedcapaciteit hetzelfde is, wat heeft Yamaha dan met de vering gedaan om deze classificatie te behouden? Bedankt.

Discussion starter · #50 ·
Wat is de laadvermogenclassificatie voor de Stretched RMAX4? De laadvermogenclassificatie van de RMAX2 is 600 lbs. Gewoon nieuwsgierig. Zo ja, wat heeft Yamaha met de ophanging gedaan om deze classificatie te behouden? Bedankt.
Hetzelfde als voorheen:

Ik denk dat het gebaseerd is op het chassis en de aandrijflijn, niet op de ophanging.

Discussion starter · #52 ·

De achterwielophanging lijkt ook meer op die van de Rmax2. Benieuwd of de schokdemper/veercombinaties ook vergelijkbaar zijn. :unsure:

Is het in feite niet gewoon een uitgerekte RMAX2? Ik geloof dat ze dezelfde veerweg hebben behouden als de 2, maar je zou denken dat de schokdempers en veren anders zouden moeten zijn voor het extra gewicht. Hopelijk hebben ze het goed gedaan.

• Like
Reactions: DirtRoadWarrior
Mijn beste gok is dat, hoewel de veerweg hetzelfde is als die van de Rmax2, de schokdempers opnieuw zijn afgesteld of licht zijn getuned om het verwachte gewicht van de passagiers achterin, hun extra spullen en de extra 300 pond aan gewicht van de verlenging aan te kunnen.

Ik denk gewoon niet dat het mogelijk is om potentieel 700+ pond toe te voegen en de schokdempers niet opnieuw af te stellen, misschien zelfs de achterveren te herzien.

Ik vind het interessant dat Yamaha vasthoudt aan 14-inch wielen, terwijl 15-inch wielen schijnbaar veel meer bandenopties hebben. 15-inch wielen maken ook grotere remmen mogelijk om het extra gewicht aan te kunnen. Zelf overstappen van 14-inch naar 15-inch, ik zou nooit meer teruggaan.

Ik ben ook verbaasd dat er geen ophef is van Yamaha-fans over het mogelijke gebrek aan vermogen in de nieuwe Rmax4, aangezien Yamaha dezelfde krachtbron heeft behouden. De kleine wijzigingen die ze hebben aangebracht aan de ontsteking en brandstofkaarten zullen zeker niet compenseren voor een potentieel van 700+ pond. Daarom hebben ze een wijziging aangebracht aan de koppelingsgewichten. Het is interessant voor mij omdat dat alles was waar iedereen over kon praten toen de Kawasaki KRX4 werd onthuld. Hoe langzaam en ondermaats hij zou zijn...

Ik zal dit echter zeggen, de KRX4 heeft meer dan genoeg vermogen, in ieder geval voor mijn trails. Dat is algemeen trailrijden en rotsklimmen. Als Yamaha dit goed heeft gedaan, zou je je ook geen zorgen moeten maken.

Ik zal de kiepbak missen, ik zal niet liegen. Maar ik neem de extra veerweg en de mogelijkheid om 35's direct uit de startblokken te monteren boven de Rmax4. Het is echter wel een goed uitziende SxS. Beter dan de General en Commander.

Als u de gewichten van de verlengde 2025 RMAX4 1000 vergelijkt met de 2024 Wolverine RMAX2 1000, dan is er zelfs meer verschil dan 700 lbs. 2025 RMAX4 = 2.304 lbs.; 2024 Wolverine RMAX2 1000 = 1.839 lbs. Tel 200+ lbs. per persoon op = 400 lbs. Voor een verhoogd gewicht van 865 lbs. met 2 extra passagiers.

Als je de gewichten van de 2025 RMAX4 1000 extended vergelijkt met de 2024 Wolverine RMAX2 1000, dan is er zelfs meer verschil dan 700 lbs. 2025 RMAX4 = 2.304 lbs.; 2024 Wolverine RMAX2 1000 = 1.839 lbs. Tel 200+ lbs. per persoon op = 400 lbs. Voor een verhoogd gewicht van 865 lbs. met 2 extra passagiers.
Ik was het, maar ik was conservatief…

Discussion starter · #58 ·

Voeg me toe aan de lijst van mensen die denken dat Yamaha zich kan opkrassen voor het maken van een vervanging voor de erbarmelijk verouderde adventure pro die niet achterwaarts compatibel is.
Ik zal die verklaring graag intrekken als er later een kit uitkomt.

Ik was meer dan blij geweest om zelfs tot $1500 weg te gooien voor een nieuwe met de nieuwe houder en het omhoogklapbare plastic frame als een kit, zodat ik honderden kilometers aan persoonlijk in kaart gebrachte paden kon overzetten naar een nieuwe unit met daadwerkelijk werkende kaartsoftware. Maar blijkbaar, nadat ze ons vier jaar lang in de maling hebben genomen met een unit waarvan de hardware VER voor de 21's al VEROUDERD was, en vervolgens waardeloze racebaansoftware erin hebben gestopt waar ze de ondersteuning voor hebben laten vallen, hebben ze besloten ons permanent in de steek te laten.

Als er een markt is voor dat varken van een stretchlimousine, dan was het een goede zet. We maken er eigenlijk een spelletje van om te kijken hoe de absurd lange vierzitters hier in de buurt vast komen te zitten of vast komen te zitten op bomen. Het is alsof je aan een aanlegsteiger zit te kijken hoe mensen spartelen. Ik wou alleen dat ze het differentieel naar achteren hadden verplaatst op de '25 "compact" om de noodzaak van verschillende CV's en die echt domme achterwaartse hoek te elimineren die alleen de vierzitter heeft. Tenminste, de stretchlimousine kreeg de achterkant van de tweezitter.
Ik heb het niet in de video gezien, maar als ze de velgmaat niet hebben aangepast met deze mods op alle modellen, zijn het idioten. Bredere achterbanden zijn in principe nutteloos als een functie en echt irritant om vele andere redenen.

Ik zie de waarde voor anderen, maar de extra elektronische dingen zouden me niet interesseren, ik doe geen donuts in mijn voortuin en ik weet hoe ik de voorkant bijna onmiddellijk kan blokkeren als ik begin te stotteren zonder veel momentum te verliezen. Ik heb nooit problemen met sturen met één hand, zelfs niet met de differentieelsperre ingeschakeld, dus de huidige enkele instelling is meer dan genoeg. Als het wiel niet wil draaien, is dat nuttige feedback waar je op moet letten, niet iets om mechanisch te overmeesteren.
Ik heb nog steeds geen idee hoe mensen naar de radio luisteren in de Rmax. Ik kreeg een geweldige deal voor de achterste plafondluidsprekers voor mijn 4-zitter, dus ik ging ervoor, maar het moet nog steeds op oorverdovende niveaus staan om het motorgeluid te overstemmen.
Ik zou de betere voorremmen eigenlijk geweldig vinden, maar niet genoeg om te proberen de knokkels en remmen achteraf in te bouwen, tenzij al mijn spullen versleten zijn, omdat compressieremmen in lage versnelling zo goed zijn dat ik de remmen alleen gebruik op echt snelle paden.

Ik zie de X-serie units steeds populairder worden naarmate de prijsverschillen met alle extra troep steeds groter worden.

Heeft Yamaha zijn dealers geleerd hoe ze vervangende onderdelen voor Yamaha-accessoires kunnen bestellen? Bijv. Yamaha-deuromkastingen en voorruiten.

• Like
Reactions: therebel19
41 - 60 of 90 Posts