- YouTube
Enjoy the videos and music you love, upload original content, and share it all with friends, family, and the world on YouTube.
RMAX4 wordt nu opnieuw gelabeld als de RMAX4 Compact en de NIEUWE RMAX4 heeft een lange wielbasis, gebaseerd op de RMAX2 met RMAX2 kiepbare bed, waarbij bedaccessoires worden gedeeld.
DE GEHELE RMAX 1000-FAMILIE KRIJGT:
• NIEUWE Hayes-remklauwen en -knokkels die een STILLERE werking, meer initiële grip en een solider pedaalgevoel bieden
• NIEUWE Adventure Pro 2.0 (XTR en Limited)
• NIEUW achterdifferentieel met Turf Mode, waardoor gazonschade wordt verminderd en een betere draaicirkel ontstaat
• NIEUW voordifferentieel met sneller, On-The-Fly inschakelen/uitschakelen zonder toerenbegrenzer
• Voor- en achterdifferentiëlen opnieuw ontworpen met Yamaha BEWEZEN BETROUWBAARHEID in gedachten
• NIEUWE verbeterde EPS-module met 62% meer vermogen en 121% meer beschikbare koppelondersteuning. Maximale stuurhulp in de modus voor differentieelslot vooraan. Nog steeds snelheids- en koppelgevoelig
• NIEUWE selecteerbare EPS-modi (XTR, Sport, Limited)
o Hoog - optimale stuurhulp voor lage snelheid of ontspannen rijden
o STD - evenwichtige mix van lichte inspanning en feedback voor trails
o Laag - maximale positieve feedback voor rijden met hoge snelheid
• NIEUWE TFT-meter met extra voertuigtelemetriegegevens (alleen Limited)
• Herziene vering voor meer comfort en vertrouwen bij alle snelheden
• 4-zits krijgen een opnieuw ontworpen voorste stabilisatorstang voor meer comfort en articulatie
• Geïntegreerde audio- en telefoonconnectiviteit via BT/USB. Geen SSV-stereo meer, aangezien de meeste klanten toch hun smartphone gebruiken
• Nieuwe MTX-luidsprekers
• Nieuwe accessoires: Buss-bar, kantelbare voorruit, MTX-subwoofer, verwarmingskit
NIEUWE RMAX4 deelt meer dan 30 bestaande accessoires met de volgende nieuwe die later beschikbaar komen:
• Rotsglijders
• UHMW-glijplaat
• Premium zijpanelen
• Zacht achterruit
• Verwarmingskit MET achterste passagiersuitlaten
• MTX-subwoofer met grotere waterdichtheid
• Achterruit van glas
• Achterste harde cabinedeuren
NIEUWE RMAX4-specificaties:
• LxB x H 150,8x66,7x82,7"
• Wielbasis 118,1"
• Bodemvrijheid 13,8"
• Stance 64"
• Nat gewicht 2315 lbs voor XTR en 2304 voor Limited
• Veerweg 14,2/16,9" voor/achter
• 30" Maxxis Carnivore-banden op een vierkante opstelling, waarbij XTR beadlock-velgen krijgt
NIEUWE achteruitrijcamera op LE-modellen (voorbedraad op andere) met een camera aan de voorkant die eraan komt. De camera komt automatisch in de achteruit met richtlijnen, maar kan ook handmatig worden geactiveerd en heeft een helder zicht en is geïntegreerd met de NIEUWE Adventure Pro.
NIEUWE Adventure Pro 2.0
• 7" display geïntegreerd in het dashboard met opstartvideo en modusselectie-animaties
• Aanpasbaar startscherm
• Nieuw Drive Mode-scherm met hellings- en kantelmeters
• Telefoonmeldingen bij verbinding via BT
• NIEUW navigatiesysteem kan tracks maken, opnemen en volgen
• Maak en navigeer naar waypoints
• Geofence-mogelijkheid met bestuurdersmelding
• Voorgeladen National Forest Service en selecteer publicaties en GPX uploadbaar
NIEUW MTX-audiosysteem met snelheidsafhankelijke volumeregeling
NIEUWE TFT-meter alleen op het Limited-model:
• Verhoogde zichtbaarheid en contrast
• Meer ergonomische knopindeling
• Helderder en moderner display
• Aanpasbare lay-outs:
o Klassiek - eenvoudig en gemakkelijk te lezen
o Avontuur - markeert de 4WD-modus voor technisch rijden
o Sport - markeert de toerenteller voor sportief rijden
o Selecteerbare licht/donker-modi of automatisch dimmen
o Helderheidsaanpassing
o Selecteerbare voertuiginformatie
RMAX4-verbeteringen voor achterpassagiers
• Zacht aanvoelende kniebeschermer en deksel van de middenconsole
• Premium handgrepen voor passagiers
• Ingezette MTX-luidsprekers voor de achterdeur op Limited-modellen
• Ruim 40% meer been- en voetruimte achterin ten opzichte van de RMAX4 Compact met schuine voetsteunen
• Achterste middenconsole met een capaciteit van meer dan 6 gallon, geïntegreerde verlichting, afvoerplug en USB-telefoonlader
• Gemakkelijker in- en uitstappen door de lager gemonteerde passagiersstoel en de hoogte van de voetenruimte, waardoor ook het zwaartepunt wordt verlaagd
• Achterzittingen identiek aan de voorstoelen. De achterzittingen van de RMAX4 Compact zijn dunner vanwege de opvouwbaarheid
LE, nu bekend als Limited, verhoogt de waarde ten opzichte van XTR met iQS, verbeterd TFT-display, camera's voor en achter, gespoten kunststof en MTX-luidsprekers op de achterdeur (versus boven op de XTR)
Alle RMAX-modellen krijgen een prijsverlaging van $ 1200 ten opzichte van vorig jaar.