Yamaha Wolverine Forum banner

Zwiastun filmu Wolverine 1000 rmax2 xtr z 2025 roku

2 reading
155 views 5 replies 2 participants last post by  jimclemjr  
#1 ·
Szukam przyczepy do Wolverine 1000 rmax2 xtr z 2025 roku. Musi również zmieścić się w mini magazynie o wymiarach 10x20, który ma drzwi o szerokości 8'6". Czy Triton AluFit 1072 by się sprawdził? Wolverine podaje długość 119,3 cala, a przyczepa długość łóżka 120 cali. Typowe użytkowanie przyczepy to podróże poniżej 100 mil. Dziękuję za wszelkie sugestie.
 
#2 ·
Moim zdaniem lepiej dokładnie zmierzyć rzeczywistą szerokość przyczepy i rzeczywistą szerokość drzwi. I sprawdź, czy masz bezpośredni przejazd do zatoki magazynowej. Najlepszym sposobem jest rozładowanie i wtoczenie przyczepy do zatoki, i to łatwo, jeśli nie ma stromych zboczy. Jeśli planujesz rozładować samochód na niej, lepiej mieć dobre umiejętności cofania i robić to przy dobrym świetle. Ponieważ wygląda to na ciasne, dopóki nie udowodnisz inaczej..... nie wspominając o wysokości.....
Jeśli chodzi o dopasowanie samochodu do przyczepy...... z tym ogranicznikiem przedniego koła zastanawiałbym się nad dopasowaniem. Nawet jeśli pasowałby, podejrzewałbym wyważenie. Jeśli jest to zakup nowej przyczepy, zdecydowanie zalecałbym wybór 12'. A ponieważ 12 jest zazwyczaj nieco szersze, przepuszczenie jej przez 8'-6" drzwi może nie zadziałać. Wierzę, że 102" to maksymalna szerokość przyczepy według DOT, w zależności od stanu. Miałem Gen 1 na 6x10 i działało to dobrze, a nawet zmodyfikowałem ją dla mojego Can Am z rozstawem osi 90", co było w porządku, ale holowanie nie było tak komfortowe jak w moim nowym Aluma 7712. Moje 2 centy.
 
#3 ·
moim zdaniem lepiej dokładnie zmierzyć rzeczywistą szerokość przyczepy i rzeczywistą szerokość drzwi. I sprawdzić, czy masz bezpośredni przejazd do wjazdu do magazynu. Najlepszym rozwiązaniem jest rozładowanie i wtoczenie przyczepy do magazynu, łatwo, jeśli nie ma stromych zboczy. Jeśli planujesz rozładowywać z samochodem na niej, lepiej mieć dobre umiejętności cofania i robić to przy dobrym świetle. Ponieważ wygląda to na ciasne, dopóki nie udowodnisz inaczej..... nie wspominając o wysokości....
Jeśli chodzi o dopasowanie samochodu do przyczepy ...... z tym ogranicznikiem przedniego koła zastanawiałbym się nad dopasowaniem. Jeśli ma niską przednią szynę, uzyskasz kilka cali naddatku, ALE nawet jeśli pasuje, podejrzewałbym wyważenie. Jeśli jest to nowy zakup przyczepy, zdecydowanie sugerowałbym wybór 12'. A ponieważ 12 jest zazwyczaj nieco szersze, wjechanie nim przez drzwi o szerokości 8'-6" może nie działać. Wierzę, że 102 cale to maksymalna szerokość przyczepy według DOT, w zależności od stanu. Miałem Gen 1 na 6x10 i działało to dobrze, a nawet zmodyfikowałem ją dla mojego Can Am z rozstawem osi 90 cali, co było w porządku, ale nie tak komfortowe w holowaniu jak mój nowy 7712 Aluma. Moje 2 centy.
Dziękuję za pomocne uwagi. Ponownie zmierzyłem otwór drzwi magazynowych i ma on 106”. Rozważam przyczepę Triton 12’ z jedną osią i szerokością platformy 72,5”. Nasz model Rmax2 xtr z 2025 roku wskazuje szerokość maszyny 66,1”. Czy widzisz tu jakieś sygnały ostrzegawcze? Opinie/wglądy są mile widziane!