moim zdaniem lepiej dokładnie zmierzyć rzeczywistą szerokość przyczepy i rzeczywistą szerokość drzwi. I sprawdzić, czy masz bezpośredni przejazd do wjazdu do magazynu. Najlepszym rozwiązaniem jest rozładowanie i wtoczenie przyczepy do magazynu, łatwo, jeśli nie ma stromych zboczy. Jeśli planujesz rozładowywać z samochodem na niej, lepiej mieć dobre umiejętności cofania i robić to przy dobrym świetle. Ponieważ wygląda to na ciasne, dopóki nie udowodnisz inaczej..... nie wspominając o wysokości....
Jeśli chodzi o dopasowanie samochodu do przyczepy ...... z tym ogranicznikiem przedniego koła zastanawiałbym się nad dopasowaniem. Jeśli ma niską przednią szynę, uzyskasz kilka cali naddatku, ALE nawet jeśli pasuje, podejrzewałbym wyważenie. Jeśli jest to nowy zakup przyczepy, zdecydowanie sugerowałbym wybór 12'. A ponieważ 12 jest zazwyczaj nieco szersze, wjechanie nim przez drzwi o szerokości 8'-6" może nie działać. Wierzę, że 102 cale to maksymalna szerokość przyczepy według DOT, w zależności od stanu. Miałem Gen 1 na 6x10 i działało to dobrze, a nawet zmodyfikowałem ją dla mojego Can Am z rozstawem osi 90 cali, co było w porządku, ale nie tak komfortowe w holowaniu jak mój nowy 7712 Aluma. Moje 2 centy.