Yamaha Wolverine Forum banner

Trailer voor 2025 Wolverine 1000 rmax2 xtr

1 reading
147 views 5 replies 2 participants last post by  jimclemjr  
#1 ·
Op zoek naar een trailer voor de 2025 Wolverine 1000 rmax2 xtr. Moet ook passen in een mini-opslagruimte van 10x20 met een 8'6" brede deur. Zou een Triton AluFit 1072 werken? Wolverine geeft een lengte van 119,3 inch aan en de trailer een bedlengte van 120 inch. Typisch trailergebruik is ritten van minder dan 100 mijl. Bedankt voor eventuele suggesties.

#2 ·
Naar mijn mening kunt u beter de werkelijke breedte van de trailer en de werkelijke breedte van de deur zorgvuldig meten. En verifieer of u een directe mogelijkheid heeft om de opslagruimte achteruit in te rijden. De beste manier is om uit te laden en de trailer de ruimte in te rollen, en wel gemakkelijk als er geen steile hellingen zijn. Als u van plan bent om met de auto erop uit te laden, kunt u maar beter over goede back-upvaardigheden beschikken en dit bij veel licht doen. Want het ziet er krap uit totdat u het tegendeel bewijst..... laat staan de hoogte.....
Wat betreft de auto die in de trailer past...... met die voorwielstop zou ik me afvragen of het past. Zelfs als het zou passen, zou ik de balans vermoeden. Als dit een nieuwe traileraankoop is, zou ik u sterk aanraden om voor een 12' te gaan. En aangezien 12 meestal iets breder is, werkt het misschien niet om hem door een 8'-6" deur te krijgen. Ik geloof dat 102" de maximale trailbreedte is volgens DOT, afhankelijk van uw staat. Ik had een Gen 1 op een 6x10 en het werkte goed en ik heb hem zelfs aangepast voor mijn Can Am met een wielbasis van 90" wat oké was, maar niet zo comfortabel te trekken als met mijn nieuwe 7712 Aluma. Mijn 2 cent.

#3 ·
mijn bescheiden mening is dat je beter de werkelijke breedte van de trailer en de werkelijke breedte van de deur zorgvuldig kunt meten. En verifieer of je een directe mogelijkheid hebt om de opslagruimte achteruit in te rijden. De beste aanpak is om uit te laden en de trailer de ruimte in te rollen, en wel gemakkelijk als er geen steile hellingen zijn. Als je van plan bent om met de auto erop te lossen, kun je beter goede back-upvaardigheden hebben en dit doen met veel licht. Want het ziet er krap uit totdat je het tegendeel bewijst..... laat staan de hoogte....
Voor de auto die in de trailer past ...... met die voorwielstop zou ik me afvragen of het past. Als het de lage voorrail heeft, krijg je een paar centimeter overhang MAAR zelfs als het zou passen, zou ik het evenwicht vermoeden. Als dit een nieuwe traileraankoop is, zou ik je sterk aanraden om voor een 12' te gaan. En aangezien 12 meestal iets breder is, werkt het misschien niet om hem in een 8'-6" deur te krijgen. Ik geloof dat 102" de maximale trailerbreedte is volgens de DOT, afhankelijk van je staat. Ik had een Gen 1 op een 6x10 en het werkte goed en ik heb hem zelfs aangepast voor mijn Can Am met een wielbasis van 90 inch, wat oké was, maar niet zo comfortabel te trekken als met mijn nieuwe 7712 Aluma. Mijn 2 cent.
Bedankt voor de nuttige input. Ik heb de opening van de opslagdeur opnieuw gemeten en deze is 106”. Ik kijk naar een enkelassige Triton 12’ trailer met een bedbreedte van 72,5”. Onze 2025 Rmax2 xtr geeft een machinebreedte van 66,1” aan. Zie je hier rode vlaggen? Meningen/inzichten worden op prijs gesteld!