mijn bescheiden mening is dat je beter de werkelijke breedte van de trailer en de werkelijke breedte van de deur zorgvuldig kunt meten. En verifieer of je een directe mogelijkheid hebt om de opslagruimte achteruit in te rijden. De beste aanpak is om uit te laden en de trailer de ruimte in te rollen, en wel gemakkelijk als er geen steile hellingen zijn. Als je van plan bent om met de auto erop te lossen, kun je beter goede back-upvaardigheden hebben en dit doen met veel licht. Want het ziet er krap uit totdat je het tegendeel bewijst..... laat staan de hoogte....
Voor de auto die in de trailer past ...... met die voorwielstop zou ik me afvragen of het past. Als het de lage voorrail heeft, krijg je een paar centimeter overhang MAAR zelfs als het zou passen, zou ik het evenwicht vermoeden. Als dit een nieuwe traileraankoop is, zou ik je sterk aanraden om voor een 12' te gaan. En aangezien 12 meestal iets breder is, werkt het misschien niet om hem in een 8'-6" deur te krijgen. Ik geloof dat 102" de maximale trailerbreedte is volgens de DOT, afhankelijk van je staat. Ik had een Gen 1 op een 6x10 en het werkte goed en ik heb hem zelfs aangepast voor mijn Can Am met een wielbasis van 90 inch, wat oké was, maar niet zo comfortabel te trekken als met mijn nieuwe 7712 Aluma. Mijn 2 cent.