Yamaha Wolverine Forum banner

Premiera Yamaha SxS i ATV na rok 2026

3 reading
1.3K views 14 replies 10 participants last post by  DialTone301  
#1 ·
wygląda na to, że wszystkie przejęcia z 2025 roku na rmax i vicking i brak yxz1000 na 2026! Atv wydają się być przejęciami
 
#3 ·
Nie przepadam za nowymi kolorami XTR. Może w rzeczywistości będą wyglądać lepiej, ale zdjęcia nie wyglądają świetnie
 
  • Like
Reactions: DLX2 and JDubya74
#5 ·
Nadal słyszę MY27 dla HVAC i nowego systemu sprzęgła w rmax. Mam nadzieję, bo roczna konserwacja sprzęgła pierwotnego/wtórnego w moim 22 Sport zajmuje mi za dużo czasu i jest zbyt kosztowna jak na 2000 mil jazdy. Zanim zaczną się obelgi, tak, mam sprzęgło Wellera, tuning, końcówkę wydechu, 22 gr wagi i tinkseal.
 
#6 ·
Odebrałem dla mojego brata nowy, reklamowany w cenie 19 999 USD, model 2025 RMAX2 XTR (w tym opłata korporacyjna Oregon) 20 087 USD OTD w zeszły weekend w Sublimity Powersports. Sprzedawca powiedział mi, że nie ma już YXZ1000 i że słyszał, że wszystko, co Yamaha zbuduje jako zamiennik, będzie jakimś rodzajem automatu, czy to paskiem, czy prawdziwym automatem, nie wiedział. Powiedział, że obecny YXZ jest zbyt specyficzny dla rynku, który nie chce zmieniać biegów (nawet łopatkami). Od kiedy Massive kupił swój, pożądam 6-biegowego YXZ... zastanawiam się, czy powinienem kupić jeden z ostatnich YXZ XTR, zanim znikną. Kocham napęd bezpośredni! Jakieś przemyślenia Massive na temat tego, co może nadejść od Yamahy dla modeli Pure Sport... obiecuję, że nikomu nie powiem! 😉
Image
 
#8 ·
Kupiłem dla mojego brata nowy, reklamowany w cenie 19.999 USD, model 2025 RMAX2 XTR (w tym Oregon Corporate charge) za 20.087 USD OTD w zeszły weekend w Sublimity Powersports. Sprzedawca powiedział mi, że YXZ1000 już nie ma i że cokolwiek Yamaha zbuduje jako zamiennik, będzie to jakiś rodzaj automatu, czy to pasowy, czy prawdziwy automat, nie wiedział. Powiedział, że obecny YXZ jest zbyt specyficzny dla rynku, który nie chce zmieniać biegów (nawet za pomocą łopatek). Od kiedy Massive kupił swój, pożądam 6-biegowego YXZ... zastanawiam się, czy powinienem kupić jeden z ostatnich YXZ XTR, zanim znikną. Kocham napęd bezpośredni!
Jakieś przemyślenia Massive na temat tego, co może nadejść od Yamahy dla modeli Pure Sport... obiecuję, że nikomu nie powiem! 😉
Gdybym wiedział, mógłbym ci powiedzieć, ale szczerze mówiąc, nie wiem. Myślę, że 6-biegowa skrzynia biegów byłaby ogromną stratą czasu, tylko po to, by utrzymać YXZ przez kolejne 2 lata. Mam nadzieję zobaczyć ją w nowej platformie sportowej Yamahy. Obwiniam społeczność YXZ za upadek YXZ. Obwiniam tych cichych, którzy ją kochają, i obwiniam fanatyków $50K Sport SxS, którzy nie doceniają tego, czym jest YXZ.
Niedokładne/fałszywe komentarze ze społeczności Yamaha, takie jak:

"Powiedział, że obecny YXZ jest zbyt specyficzny dla rynku, który nie chce zmieniać biegów (nawet za pomocą łopatek)." lub,
"Yamaha w ogóle nie potrafi pełzać"

Również pomogły zabić YXZ. Nie musisz w ogóle zmieniać biegów, ma W PEŁNI AUTOMATYCZNY tryb zmiany biegów, którego faktycznie używam przez 90% czasu. Nie było miejsca, do którego mój YXZ nie mógłby dotrzeć, a mój RMAX4 mógłby. TAK, RMAX jest lepszym crawlerem, ale YXZ jest TERAZ bardzo zdolny do pełzania.

Mogę ci powiedzieć jedno: jeśli Yamaha zrezygnuje z sekwencyjnej skrzyni biegów, zatrzymam mojego YXZ, jeśli nowy model sportowy, jeśli dojdzie do skutku, nie będzie go miał.
Mystic Gulch rentals w Deadwood sprzedaje swoje 24 jednostki YXZ za 10.000 USD. Tak, mają wysoki przebieg, ale gdyby mój 401K był jeszcze o rok bliżej tej gospodarki MAGA, kupiłbym jeden jako dedykowany amatorski samochód wyścigowy.
 
#10 ·
MO, jaki jest przebieg tych 24-tek w Deadwood? Sprzedałem mojego RMAXa z zamiarem kupienia YXZ 24 lub 25. Ale teraz się waham. Mając 65 lat, może to być moja ostatnia maszyna i chciałbym ją zatrzymać na jakiś czas, może za dużo o tym myślę, ale czy chcę maszynę z przekładnią, która była na rynku tylko dwa lata? Czy to może być problem w przyszłości, jeśli będzie wymagała serwisu? Dostępnych jest kilka sztuk 25 XTRS {brak 24-tek}. Ale myślałem, że będzie 26 jako ich ostatni rok i miałem nadzieję, że ceny pozostałych 25-tek spadną, ale nikt teraz na nie nie daje rabatów. Prawdopodobnie zatrzymałbym RMaxa, ale obawiałem się ponownego serwisowania sprzęgła i chciałem się od tego uwolnić.
 
#12 ·
MO, jaki jest przebieg tych 24-calowych w deadwood? Sprzedałem mojego RMAX z zamiarem kupienia YXZ 24 lub 25. Ale teraz się waham.
Mając 65 lat, to może być moja ostatnia maszyna i chciałbym ją zatrzymać na jakiś czas, może za dużo o tym myślę, ale czy chcę maszynę z przekładnią, która była na rynku tylko przez dwa lata? Czy to może być problem w przyszłości, jeśli będzie wymagać serwisu? Dostępna jest garstka 25 XTRS {brak 24}. Ale myślałem, że będzie 26 jako ich ostatni rok i miałem nadzieję, że ceny pozostałych 25 spadną, ale nikt tak naprawdę nie negocjuje cen w tym czasie.
Prawdopodobnie zatrzymałbym RMax, ale obawiałem się ponownego serwisowania sprzęgła i chciałem się od tego uwolnić.
Zaczynają się od około 8-10 tysięcy mil i więcej. 6-biegowa skrzynia ma wiele ulepszeń w zakresie trwałości i szczerze wierzę, że ta skrzynia ma przyszłość.
Czy jest jakaś różnica między YXZ XTR z lat 24 i 25? Widzę dostępny model z 24 w mojej okolicy.
Żadnej, o ile mogę stwierdzić, mechanicznie.
 
#13 ·
Wiedziałem, że YXZ jest na ostatniej prostej. Ale powiem wam, jestem tak szczęśliwy, że udało mi się go zdobyć. To jest taki samochód wyścigowy. Ale też niesamowicie zdolny. Czuję, że mój jest teraz edycją limitowaną, ponieważ tylko przez 2 lata był dostępny z 6-biegową automatyczną skrzynią biegów. Mam teraz na nim ponad 2000 mil i chciałbym zwolnić, skoro zostały wycofane i zachować go na zawsze, ale nie sądzę, żebym mógł, bo to zbyt wielka frajda do jazdy........:cool:
 
#14 ·
Wiedziałem, że YXZ jest na ostatniej prostej. Ale powiem wam, jestem tak szczęśliwy, że go mam. To jest taki samochód wyścigowy. Ale też niesamowicie zdolny. Czuję, że mój jest edycją limitowaną, ponieważ tylko przez 2 lata był wyposażony w 6-biegową automatyczną skrzynię biegów. Mam teraz na nim ponad 2000 mil i chciałbym zwolnić, teraz, gdy zostały wycofane z produkcji i zachować go na zawsze, ale nie sądzę, że mogę, bo to zbyt zabawne, żeby jeździć........:cool:
Miałem nadzieję, że Yamaha doda tryb "turf" do modelu YXZ z 2026 roku. RMAX2 XTR z 2025 roku z trybem "turf" na nawierzchniach asfaltowych i twardych skałach jest wspaniały.
 
#15 ·
Czy ktoś słyszał, kiedy 26-tki zaczną docierać do dealerów?